Monday, November 28, 2011

Όταν το Ελληνικό ταμπεραμέντο κατακτά την Νέα Υόρκη!

  Ο σοφός λαός λέει.."αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει...", και αφού είναι σοφός, εγώ πρέπει να τον ακούσω. 
  Έτσι λοιπόν, οφείλω στο στεφάνι μου, στην κολώνα του σπιτιού μου, να ανακοινώσω το μεγάλυτερο μέχρι στιγμής επίτευγμα του...και ίσως το πρώτο δειλό βήμα στην τεράστια προσπάθεια που κάνουμε να φτάσουμε, να εκπληρώσουμε και να ξεπεράσουμε τα μεγαλύτερα μας όνειρα... 
Ακοοούσατε! Ακοοοοούσατε!! Ένας Έλληνας κατακτά το Manhattan, κι αυτός ο Έλληνας είναι ο πατέρας του παιδιού μου, ο έρωτας της ζωής μου, ο  Αντώνης μου!!

    Και εγώ γεμάτη περηφάνια, θα βάλω τα "καλά" μου, και σαν μια άλλη Carrie Brandshaw θα πάω την πρεμιέρα του δικού μου Mr Big...
    Ας είναι αυτό η αρχή του όλου!!

Break a leg! ;o)

1 comment:

  1. Καλή αρχή,λοιπόν! Ο Αντωνάκης σου έχει ταλέντο και μακάρι αυτό να είναι η αρχή για να ονειρευτείτε ακόμη πιο μεγάλα πράγματα...Και το τρίτο κουδούνι μόλις χτύπησε...σβήστε τα τσιγάρα...και τα κινητά τηλέφωνα!Φιλιά

    ReplyDelete